Працюючи з модулем 3, я визначила тему проекту, ключові і тематичні запитання. Створила опитувальник, учительську презентацію. Модуль допоміг мені з'ясувати яку роль в проектній діяльності відіграють ключові та тематичні питання, важливість постановки зрозумілих, конкретних, досяжних навчальних цілей.
В даному модулі я ознайомилася з процесом планування вивчення обраної теми, а саме державні освітні стандарти. Встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких будуть формулюватися основні запитання, які формують зміст проекту. Даний модуль дозволив попрактикуватися в формулюванні основних запитань, допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту:
- Як дослідницькі проекти допоможуть навчатися учням згідно вимог навчальних програм?
- Як я зможу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу на уроках фізики?
В даному модулі я ознайомилася з процесом планування вивчення обраної теми, а саме державні освітні стандарти. Встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких будуть формулюватися основні запитання, які формують зміст проекту. Даний модуль дозволив попрактикуватися в формулюванні основних запитань, допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту:
- Як дослідницькі проекти допоможуть навчатися учням згідно вимог навчальних програм?
- Як я зможу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу на уроках фізики?
Комментариев нет:
Отправить комментарий