Працюючи в цьому модулі, я зробила такі
висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про
роль і місце диференційованого навчання - учні повинні не лише виконувати
самостійну роботу за інструкціями, а й навчатися ставити власні навчальні цілі,
планувати свою власну навчальну траєкторію.
Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та
адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне
середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б
дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні
інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. Тому в подальшій роботі
планую більше уваги приділяти підходам до диференціації навчання.
У попередніх модулях я виконувала роль учня, коли
створювала приклад учнівської роботи, та знайому роль учителя, коли
розробляла оцінювання для прикладу учнівської роботи. На даному етапі, працюючи в малих групах, розповіли один одному про свій
приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі,
які я отримала від колег, можуть допомогти мені удосконалити приклад
та мою стратегію оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий