На даному етапі, ми помінялися ролями вчитель - учень. Ми стали головними виконавцями, а саме учнями, і почали сторювати роботу. Приклад учнівської роботи допоміг мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання.
Даний модуль дав мені можливість спланувати та поділитися з колегами шляхами використання Інтернету на уроках. Також обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичайної для них ролі при традиційному навчанні за методами проектів. Навчання побудоване на проектному підході допомагає врахувати індивідуальні потреби учнів та їх інтереси.
Даний модуль дав мені можливість спланувати та поділитися з колегами шляхами використання Інтернету на уроках. Також обговорили, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичайної для них ролі при традиційному навчанні за методами проектів. Навчання побудоване на проектному підході допомагає врахувати індивідуальні потреби учнів та їх інтереси.
Комментариев нет:
Отправить комментарий