На даному етапі я ознайомилася з процесом планування теми та критеріями оцінювання даного проекту. Використовуючи різноманітні засоби оцінювання, вести його у продовж всього циклу, надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми, залучати учнів до процесу оцінювання.
Даний модуль допоміг уточнити основні запитанння проекту та обдумати уцінювання учнів, впевнитися у тому, що у процесі навчання , завжди необхідно чітко й конкретно ставити запитання і так само чітко й конкретно надавати рекомендації щодо їх виконання та подальшого оцінювання. Це допоможе розвивати у дитини навички планування діяльності, та навички самооцінювання та самокорекції.
Даний модуль допоміг уточнити основні запитанння проекту та обдумати уцінювання учнів, впевнитися у тому, що у процесі навчання , завжди необхідно чітко й конкретно ставити запитання і так само чітко й конкретно надавати рекомендації щодо їх виконання та подальшого оцінювання. Це допоможе розвивати у дитини навички планування діяльності, та навички самооцінювання та самокорекції.
Комментариев нет:
Отправить комментарий